9 Mart 2013 Cumartesi

Postcrossing ve Müslüman Kimliğim

Postcrossing' devam! Bazen PTT sinirimi bozsa da yapacak bir şey yok... Geçen kayınpederim yolladı 3 tl almışlar bir karta! Adamlara işlerini bizim mi öğretmemiz gerekiyor?? neyse... Konumuz bu değil.

( Çok beğerek aldığım ve en çok favori olan kartım)


Şimdi bu organizasyon çok hoş ama ben kendimce şöyle düşünüyorum. " bu kartların temini, yazımı, postalanması için oldukça emek veriyorum. Tabi bir de para veriyorum. Öyleyse bunu daha anlamlı kılmalıyım. Yani sadece laylaylom modunda olmamalı. Bir Müslüman her daim ortam uygun oldukça tebliğ yapmalı."

Tabi küçücük kartla insanların din değiştirmesini beklemiyorum. Sadece bir soru işareti oluşturmak, belki bir ışık yakmak istiyorum o kadar. Ne mi yapıyorum?

Mesela ilk bebeğine hamile bir arkadaşa, kendi hamileliğimde Allah'ın yaratışına ne kadar hayran kaldığımı anlattım... O da cevap olarak "Allah'a şükrettiğini" yazdı.

ABD'li bir yaşlı teyzeye, kültürümüzde büyüklere saygıyı, kayınvalideme ANNE dediğimi anlattım. O da cevap olarak " Amerika'nın bu yönden çok eksik olduğunu" yazdı.

Bunun gibi ihtiyaca binaen, lafın arasında bir şeyler işte... Veya da iyi dilekler dilerken "Allah'a dua etmesini, ona sığınmasını" dilemek gibi...

Bazen de İLKDER diye bir vakıf var. Onun kartlarını temin ettim, onlardan yolluyorum.



1. Kart: Gazze'de her çadıra bir keçi projesi. İnsanların o keçilerin sütü ile karnını doyurabilmesi için...

2. Kart: Gana'da su kuyusu açma...



3. kart: Gazze'de İsrail tarafından tahrip edilmiş bölgenin ağaçlandırılması...

Tabi bunları ayrıntılı şekilde anlatıyorum kartta, buraya kısa yazdım.

Bir gün bir SİYONİST ile karşılaşır mıyım bilemiyorum ama şimdilik olumsuz bir dönüt almadım :)

İşte böyle... Madem ki emek harcıyorum, biraz da manevî tatmin sağlasın istedim...

Hiç yorum yok: