27 Aralık 2011 Salı

Elimdeki Dergiler


Dört dergi var şu an salonumuzda aktif durumda olan... Oğlumun saldırısına uğrayan, arada dağınıklıkları sebebiyle benim cinlerimi tepeme çıkaran...

1- Birine abone oldum ve memnunum MORAL DÜNYASI. Aile, çocuk eğitimi, din ağırlıklı bir dergi.



2- CAFCAF ne yazık ki üç ayda bir çıkıyor… Onun için bir anda okuyup bitirmiyorum, zamana yayıyorum. Üç ay boyunca hep salonda masanın üzerinde duruyor. Malum 3 ay olunca sure, okuduğum şeyleri unutuyorum çoğu kez, bir daha okuyup bir daha gülüyorum bu süreçte.



3- EVİM dergileri çok dünyalık, çok fuzûli biliyorum ama o da benim hobim! Dinlenme zamanımda, stress atmak istediğimde ayrıntılı ayrıntılı inceliyorum. Ben bir kaç sayı aldım. Genelde arkadaşımdan ödünç alıyorum.



4- Şu meşhur ÂLÂ dergisini sonunda ben de gördüm! Ücretsiz 2 sayı yolluyorlardı internetten başvurdum, geldi. ( Ala dergisi hakkında olumlu ve olumsuz eleştirilerime ayrı bir yazıda değinmek istiyorum. )



Emzirme kitabım var bir de :) . Karnı doyan oğlum, keyif yapmayı çok seviyor uzuun uzuuun. Tabi o anlar bana zaman kaybı gibi geliyor. Okuduğum kitaplardan birin yazıları büyük puntolu olduğu için emzirirken rahat okuyorum. 280 sayfalık kitabı uzun bir emzirme süreci sonunda bitirmiş bulunuyorum :) . Tabi oğlum kitabı tutmaya çalışıyor, her sayfa çevirdiğim de dönüp bakıyor vb. O şartlar da zor da olsa bitti!

2 yorum:

prenses annesi dedi ki...

ala dergisini bende çok merak ediyorum.. nasıl acaba.

nnn dedi ki...

bana çok hitap etmedi. ama kişiden kişiye değişir... moda ağırlıklı, başörtülü kadınlar tarafından çıkarılan bir dergi